شرکت تولیدی پنجره دوجداره یو پی وی سی لوکس قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
شرکت تولیدی پنجره دوجداره یو پی وی سی لوکس قم
جمعه 4 آذر 1401 ساعت 8:52 | بازدید : 73 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

شرکت تولیدی پنجره دوجداره یو پی وی سی لوکس قم 

ویژگی­ های پنجره upvc

کاملا سالم و بهداشتی
از آن جا که upvc بسیار پایدار است و با اکسیژن ترکیب نمی شود، لذا از لحاظ سلامت بسیار بی خطر است و به این دلیل است که در موارد پزشکی نیز کاربرد دارد. چون پنجره حد فاصل بین محیط بیرون و داخل است با پنجره های upvc خیالتان بابت بهداشت و سلامت کاملا راحت خواهد بود.

ضد آب
پنجره های چوبی در تماس با آب پس از مدتی می پوسند یا پنجره های آهنی در تماس با آب زنگ می زنند. این در حالیست که پنجره های از جنس upvc کاملا ضد آب بوده و رطوبت بر آن ها بی تاثیر است. پس تا این جا بدین سوال که پنجره upvc چیست تا حدودی پاسخ داده ایم.

مقاومت بالا پنجره upvc
پروفیل upvc بسیار با دوام است و در شهرهایی که میزان آلودگی بالاست این نوع پنجره در نوع خود بی نظیر است. چرا که نه زنگ می زند و نه خوردگی یا رطوبت بر آن اثری دارد. اینجا نیز به یکی دیگر از ابهامات در مورد اینکه پنجره upvc چیست اشاره کردیم.

ساز گاری با محیط زیست
از آن جا که پنجره upvc بدون سرب کاملا سازگار با طبیعت و قابل بازیافت می باشد لذا باید در انتخاب مصالح خانه از موادی استفاده کرد که آسیبی به طبیعت نزنند. پس بالا بردن آگاهی عموم جامعه در مورد اینکه پنجره upvc چیست بسیار اهمیت دارد.

عایق حرارتی و صوتی
پنجره upvc واقعا از این منظر فوق العاده می باشد. چون به سبب ساختار خود عایق حرارتی بسیار خوبی است و بدین جهت در کاهش مصرف انرژی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. دوم اینکه این نوع پنجره عایق صوتی خوبی نیز می باشد که از انتقال سر و صدا جلوگیری کرده و باعث عدم انتقال سر و صدا از بیرون به داخل خانه می شود و در حفظ آرامش شما بسیار کارا عمل می کند. پس با توضیح این مورد نیز به این سوال که پنجره upvc چیست پاسخ داده ایم.

مقاومت در برابر شرایط جوی
دی اکسید تیتانیوم موجود در پنجره پلی وینیل کلرید به عنوان تثبیت کننده وجود دارد که به عنوان تثبیت کننده در مقابل شرایط جوی از جمله برف و باران، نور خورشید عمل کرده و تغییر شکل نمی دهد. پس برای هر گونه شرایط آب و هوایی بی نظیر است. پس در جواب به این سوال که پنجره upvc چیست باید گفت که به دلیل مقاومت بالا در مقابل هر گونه تغییرات در نوع خود واقعا بی همتاست.

دستگیر پنجره

اولین چیزی که باید در انتخاب دستگیره‌ پنجره دوجداره به آن دقت نمود کیفیت است. در حال حاضر بهترین کیفیت دستگیره پنجره دو جداره را جنس های آلمانی و ترک تشکیل می دهند که در بازار فراوان هستند. از لحاظ امنیت ، دستگیره پنجره upvc در جایگاه خوبی قرار دارد. پنجره یکی از اصلی ترین اجزای ساختمان‌ها است که تامین کننده نور، گرما و زیبایی در ساختمان بوده و تهویه هوای داخل خانه را برعهده دارد. اگر پنجره به روش صحیح ساخته و استفاده نشود باعث به وجود آمدن مشکلات حرارتی و انرژی می‌شود. امروزه پنجره‌های دوجداره نوع جدیدی از پنجره‌ها به حساب می آیند که با توجه به قیمت بالای انرژی‌های حرارتی و وجود آلودگی صوتی در شهرها، جوابگوی مناسبی برای زندگی آپارتمانی هستند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی پنجره دوجداره صرفه جویی زیاد در مصرف انرژی است که با توجه به ساختمان و اجزای پنجره امکانپذیر می‌شود. دستگیره پنجره دوجداره یکی از اجزای تشکیل دهنده پنجره بوده که کیفیت ساخت و کارایی عملکرد آن باعث مصرف بهینه انرژی و مطبوع شدن هوای خانه می‌شود. به عنوان نکته پایانی باید عنوان کرد بهترین دستگیره پنجره دوجداره و یراق آلات آن نیز ممکن است در گذرزمان دچار مشکلاتی شوند و کارایی خود را از دست بدهند.

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 33
:: بازدید هفته : 123
:: بازدید ماه : 123
:: بازدید سال : 368
:: بازدید کلی : 368